26 November 2008

~Minggu Yang Memboringkan~


Hmmm...minggu nie aku rase panjang sangat...cuaca pun redup kan tu yg buat slow sikit kottt kejerr aku...Penyakit M melanda. Aku rasa menjak ade anak nie badan aku tak berapa ade tenaga...lomah manjang,sakit2 badan n tulang.mesti pasal aku makan n minum yg sejuk2 nie...ade akak tu suh aku amik bidadari...aku bukan tak nak..tp jamu bersalin aku tuhh pun ntah bila nak habis...tu pasal lah badan sakit...aku luperr jerr nak makan jamu....




Esok ingt nak mintak cuti , tp berat mulut nak p jumpa tok tuhh nak cakap...aku sms jerr kang tak elok lak nyerr....Sabtu mlm Jumaat nie ain nak cukur jambul....Umah MIl aku....adoiii mlasnyerr aku ... bukan pasal ape...ntahlah biasalah kan umah mertua...huhu....nanti aku amik gmbar ain cukur jambul lehlah aku tepek kat sini 2/3 keping...hehe....





video

24 November 2008

~Cinta Hati Ibu~














Assalamualaikum.....




haha....akhirnya aku ade blog.......nie yg pertama kali.....tak tau nak wat story ape......utk tatapan umum..tengok lah dulu gambar anak aku nie......


Ain Humaira bt Mohd.Shahrizal.