13 October 2010

~Aku nak interprem kejap~

Assalammualaikum...

haha...sesajee hari ini aku nak jengahkan diri kat umah aku ni...kalau si jue a.k.a ibu iman tak suke nak make up....aku plak lain,pragnent kali ini sgt suke pakai make up,nak tdo malam pun aku pakai make up...haha...bolehhh...sampaikan laki aku tegur aku...aihhh pakai gincu pekat2 ni nak kemana???? haha....entahlah aku rase sgt suke nak menepek gincu tebal2 kat bibir aku ni....rase mcm nak cepat2 habiskan sebatang gincu tu...pelikkannn, lagi2 bab nak pg umah pengantin,aku plak yg over melaram haha....sampai laki aku malu nak jalann dgn aku...bolehh gituuu...kadang laki aku suh aku lap lipstick aku yg merah sgt makk nyahh tuu...huhu.....dia kate tak payah makeup2 lahh...aku ckp bukan aku yg nak..baby dlm ni yg nak mak dia jd ginii...haha....
Hmm..tapi kalau time aku tak bape nak sehat tak larat..aku biarr jerr lahh muke ni jd selebettt...huhu....Pagi ni nak p koje pun nak make up gakk...tp banyak2 alat solek yg aku suke pakai..lipstick...kasii merah2 sgt2....kalau dulu org tegur aku sebab pucatt jerr,pakai lipstick tp mcm tak nmpk jerrr huhu....sekang ni darii jauh dah nmpk lipstick aku dulu...hehe....inilah aku rase pengalaman pelik aku sepanjang pragnent kali nie...Anak dare aku si ain pun dah pandai melaramm gakk..nak p mane2 pun sibukk nak pakai gincuuu...haha...aku tak layankann...tp pagi ni td aku bersiap dia pun sibuk2 berebut makeup dgn aku,aku makeup kan dia sekali..
Ok jomm layann gambau...

dahh tembammm...aku pakai eyeshadow gakk tp tak nmpk pulokk...

nie pulokkk muke biasee pg kojerr.mase tak pagnent...idakk lah aku pakai ape2...

haha....nie ain humairahhh...siap aku suh dia pejam kasi tunjuk mate dia...

pipi merah n lipstick aku tepekkann..belumm mandi punn lagi...

comel takk saya!!!...hehe...

9 comments:

nome said...

penangan bb nampaknyer....ekeke...terangnyer lipstik ko mel..tp ok apa...nampak berseri2

shah-ila-ain said...

nome> ko pakai lipstick merah2 dah biasa kan...ok jerr erkk...nie kire menurun jejak ko nie hehe...

Jue @ atanayuiman said...

aah la.. berseri2 muka kak mel.. hehehe.. muka jue penuh jerawat daahhh... tak sanggup da nak tgk muka sendiri..

el said...

hahahah mcm2 kan peel ibu mengandung..yg aku pulak kaki krem memanjang..yg ko lak suke makeup..hehehehe..smpi laki ko pun tegur miahahaha lawak tol...tido pun makeup hahahahah ada je kan

shah-ila-ain said...

jue> hahaha....akak rase memang klakar lahh bila teliti peel sendiri waktu pagnen nie...pelik2 pun ye gakk...lagi satu pantang nmpk makanan ape2 dlm majalah,web ke..dan dan...nak rase gakk...kalau boleh waktu tu gakk nak...

el>kesian gakk dgn ko kaki kremm jerr erkk..sabar2....aku plak pinggang sakit time baring tuu..memang tak lene tdo...ntahlahh...aku rase kalau bibir tak de coler merah mcm tak bestt jerrr...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hahaha, ajar la ank tu pakai make up. nati ko pg kj dia pakai sendiri
hehehe

shah-ila-ain said...

tinie> haha memanglah...kalau namanya lipstick aku dah bape batang jahanammm...celak aku jerr dia dah pandai pakai sendiri..bukan kat kening kat pipi dahi dia yg ditarahnyerr...huhu

♥ Che NamNam ♥ said...

kater org kalo time peknen suker makeup lahir anak pompuan..kater org lahh tapi haku dolu suker makeup gak lahirnyer si danial tuhh hahhh..ntahh laa...

cungg haper ko makeup, takder lah pucat sangat kalo bermakeup kann..makeup simple2 pon dah ok..

shah-ila-ain said...

shiela> haha....aku plak mase ngndung ain duluu tak suke make up2 nie selebett jerr...alaaa tp kan pembawaan budak ni mcm2...hehe...