12 October 2010

~Ain yg dah susutt~

Assalammualaikum....
Lama gilerr tak buat entry baru..haha....aku dilanda kemalasan utk menghupdet blog ni...lagi pun tak de cerita lahh nak story...kamera pun tak betull lagikk nak berposing2...huhu..
Bersempena dgn tajuk kat atas nie..aku cerita kisah ain jerr lahh erkk..Hmm..aku sgt runsing n risau...ain humairah dah susut sekang ni,bdn kecik jerrr...kalau dok berkumpul dgn sekupu2 yg seangkatan dgn dia atau yg umur bawah dia...sure anak aku tu paling lah kecik,kuwusss jerrr....selalu lah dia kene buli dgn anak2 akak aku yg lelain tu...ain plak jenis tak melawan,mengalahh jerr manjang...huhu...yg dia tau..nangis...nangis jerr walau aku dah ajar dia cara utk pertahankan diri...balas balik kalau kawan pukul haha....(betul ke ajaran aku nie hikhik...)
Ok masuk balik bab makan dia...aku dah tak tau nak bg dia makan ape..nasi kalau aku bagi punn..masuk mulut dia 2 suap jerr..paling banyak 3 suap..huhu....penat aku masak mcm2 sebelah mate jerr dia pandang...buatkan air milo pun dia minum suku cawan jerrr....sedeyy aku mcm dia tak sudi jerrr... :( kalau bg minum susu tepung plak..lagilah alamat yg masuk sekali hirupp jerrrr....kesabaran aku ni kadang tak terkawal gakk...geram punya pasalll kene gak lahh setepek dua kat anak aku tuu..pasal susah sgt nak makan...
Ok..lahhh rasanya tu jerr kott nak cerita...huhu...sgt susah hati...anak2 korang plak mcm mane...kuat makan ke..sronoknyerrr kalau anak2 kuat makan...kita pun rajin masakkan...aku tengok anak2 akak aku tuhh..suap ape jerr semuaa masuk....sedeyy aku..kesiann anak aku... :(

celebret bestday ain yg ke-2 masa 18hb/9 syawal, buat kat umah sekupu...

abaikan posing maut aku..kehkehhh..


kek xpress hehe...


Rinduuuunyerrr....mase ni ain 5 bulan rasenyerrr..


budak yg kecikkkk jerrr...

dgn sedare sekupu dia...


Janji sehattt n cergasss...Alhamdullilah



salam kerinduann utk kekawan blog semua...misss u alll...

4 comments:

mamashasha said...

SALAM mel, lama betul aku tak blogwalking...dan lama betul tak jejak blog ko ni...

baper umo ain mel? 2 tahun eh? nape dia takmo makan? dah bape lama jadi mcm ni mel? ko dah try bg vitamin kat dia? atau bawak la jumpa doktor..

anak2 takmo makan ni boleh berpunca pada ' cacing ' jugak tau...ini bukan aku ckp ye tapi paed yg aku bawak shasha tu ckp...kecacingan blh jadi jugak....

mel, ain dulu BF kn? dah lama berenti?.ko bagi susu formula kan? kalau ko bg product A tak jalan ko tukar pulak product B...yang penting dia minum...tk selera makan pun tak pe lagi mel janji minum susu...

aku memang tak boleh tgk anak2 takmo makan ni..risau jek...

shah-ila-ain said...

Bed> huhu...ko risau erkk...samelah...aku tak tau lah dia tu nak mkn ape..makan sikit2 jerr,aku kene kerap bg dia mkn...dia suke yg masinn yg manis tak bepe suke...aku dah kurangkan dia makan jajan...nurse kate ain banyak makan mkanan ringan tu yg dia tak nak makan nasi..ain dah pernah amik ubt cacing...tp ingt aku nak bg dia mkn lagi...aku dah tak bawak ain p kinik check up bulanan pasal selalu bawak..selalu tu lahh dokter kate kurang zattt...aku balik kene marahh sabau jerr ... ubt vitamin dia dah mkn.. susu formula baru tukar susu anmum pun tak jalan..ingt nak belikan dia sustugen tu gakk lahh...mintak2 dia suke perasa coklat tu ke...

janji ain sehat n cergass..tu jerr yg aku harapkan..amin..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

anak aku pun jenis yang slim jer... xper yg pentng sihat dan cerdas :)

shah-ila-ain said...

tinie> tu lahh anak ko n anak aku lebihh kurang jerr kottt...hehe...pasal kalau aku nengok anak ko memang mcm anak aku jerrr...