22 May 2009

~GELAGAT AIN HUMAIRA~


iyahhhhh....usaha utk mendapatkan sesuatu...





ishhh...mcm mane nie erkkk....



cari akal sattttttt....



yesss!!!!!... akhirnya dapat gakkkk......


Hmmm...waktu nie mel ade umah akak mel so ape lagi , lepas tdokan ain mel pun pe lagi teruss lah skodeng ke bilik komputer akak mel hahaha,,,,pinjam sekejap nak update blog kejap dah bersawang2..
Buat kekawan yang kerinduan nak tengok perkembangan anak dare mel yg sorang nie...mel sertakan aksi2 ainl yg sempat mel snap gune handpone...okeyssss....

4 comments:

ppb_ppkp said...

amboi...dah besar ek anak dara ni.

shah-ila-ain said...

dah tunbuh gigi dah pun sebatang hehe...so kije dia skang nie mengeget jerrrr...

AieZa said...

amboii.. sudah majuu.. sat nnt start merangkak.. berpeluh nk ngejor satu umah.. sume tmpt kena blok.. hehe..

shah-ila-ain said...

skang nie pun nenek dia dah surrender ..lagi2 kalau masuk walker..habislah sume dia tarikk....aku kesian lah dgn mak aku dia mcm dah tak larat jerr...huhu