19 December 2010

~ Sesaje jerrr...~

Assalammualaikum....

Lamaaaaaa gilerrrr tak jenguk sini.....huhu....ape khabau kekawan ku sekalian,ada sihat ke....cuaca sgt sejuk kan skang nie,,,wahhhh bg pengantin2 baru musim cuti nie sonotnyerrrrr..... peluang mengeratkan hubungan suami isteri bg somi isteri yg lama tak bermesra2an...uiksss... ape daaa aku merepek nie,haha......kowang abaikan jer lerr dgn ape yg aku melalut nie...

Aku nak cerita ape yerrr.....hmmm...kisah aku tak best sgt lerrr,gini jerr biase2 tgh membawak perut yg sgt comel nie...haha....ain plak semakin manje budak tuu...geramm jerr dgn dia,susah sgt suh makan nasi....tp nasib baik dia suke makan nestum bijirin org dewasa tuu....kire kenyang juga lahkan...22/12 nie bestday en.somi....ape mau aku bagi present erkkk...?

Tak de ape nak cerita,cuma skang nie terfikir pasal nak membesarkan anak2....lagi2 dgn zaman yg banyak bahaya skang nie....huhu.....takutnyerrrr..hanya doa yg dpt kita panjatkan,mudah2 lahh anak2 kita nie dipelihara dan dilindungi dari segala perkara yg tidak baik...moga kita memiliki zuriat dan anak2 yg soleh..amin....

No comments: