02 January 2011

~ Happy New Year 2011~

Assalammualaikum...
Selamat Tahun baru kawan2.......wah..wah...wah...cotii 3 hari p mana kekawan.mesti memasing menghupdet blog dgn taon baru....Hmm...aku sekeluarga dok melepek kat umah jerrr.....malas nak p mane2,aku udah idak laratttt....pg shoping barang2 baby jerrr....tu pun area dekat2 port je...rambang gak mate nengok baju2 baby...oleh kerana jantina baby tak tau lagi...makanya aku beli baju pun banyak coler putih n biru jerr...
Masuk 7 bulan nie..alhamdulillah takat nie tak de banyak ragam sangt mcm ngndung yg dulu....aku kuat makan..hehe...12hb nie check up ,jgn lope minum guleee....huhu...adoiiii......berat yg naik berkilo2....kekawan seperjuangan dah ramai yg selamat bersalin..alhamdulillah...doakan lah utk aku pulak erkk kekawan....sgt debau2 membayangkan duduk dlm LR nnt.....orang kate pengalaman pertama tu idak lah sama utk setiap bby yg dilahirkan....ape pun aku berharap utk kelahiran yg kedua nie...dipermudahkan dan diberi kesakitan yg sekejap....huhu....Adakah aku banyak dosa...huwaaaaaaaa......takutnyerrr,coz aku perasan selama dlm mengandung nie aku selalu kemalasan dan selalu dere laki aku n mak aku bila kat umahh.....huhu........ apakah???
Doa Tahun Baru:-Ya Allah utk tahun ini aku berazam menjadi hambamu yg taat,berilah aku petunjuk dan rahmat mu ,peliharalah iman dlm diri ku ini Ya Allah...ampunilah dosa2 ku yang banyak ini Ya Allah....dan murahkan lah rezeki kami sekeluarga serta berkatilah kehidupan kami amin....
Tahun ni aku banyak verangan....mcm2 aku verangankan....tp...mampukah nak mencapai angan2 yg selalu diidamkan...semuanya ats ketentuan illahi...hope ade lah impian besar aku yg berjaya dicapai utk 2011 nie amin...
Doa aku utk anak2 ku moga kalian membesar dgn sehat sempurna dan bertambah ilmu dan akal serta mudah dibentuk dan mudah mendengar kata neshat..amin..
oklah....terajin plak nmpknyerr tahun baru ini utk menhupdate rumah yg berabuk2 nie....gmbar terkini tahun baru tak amik lagikk....cuma ade gambau akhir tahun masa p berjimba2 bawak ain ke zoo negara n mandi2 at kemensah....jom tengok2....
Ain yg teruja bila nmpak manyak minatang2 yg baru dia tengok live...
Aku yg dah tak larat.....sudahnyerrr nek train jerrr..huhu...

passing ain pd ayah plak

dgn ayah lagikkkk...
dah tak laratttt weihhh...
awwww...nenek yg tercekciii...

takutt tp teruja...

sekali dah main air tak reti2 nak naik balik...

budak yg takut tapi mau.....huhu...

2 comments:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

happy new year kak.. lama tak jumpa.. ekekeke.. lain dah nengok muka akak.. ain pun dah besar da.. hehe

shah-ila-ain said...

jue> thanks erkkkk...

maunyerr tak lain dah kembang setempayan dahhh huhu.....lagi pun kita berjumpa sekali sahaja kan....ntah bila mau ketemu lagikkk...rinduuuu...