26 October 2009

~Gigi Ku sakit huhukk..~

Adoiiiiiiiiiiiiiii.......

Bila gg nie sakit semua mende pun tak leh aku nak hadapppppppppppppp.....
Sakittttttttttttttttttttttttttttt....mlm td guling2 aku menahan....
nmpknyerr memang nak kene cabutt nie.....adeihhh....takuttttttt.....huwaaaaaaaaaaaa......

tolong...tolong......hukhuk....

4 comments:

alyyani said...

macam laki aku mel, bila da sakit gigi rupenye mcm skait nak beranak. belum sakit nak beranak tuh. tp mmg sakit betul la tuh dah ko pun kata gitu. soh gi klinik gigi takut. hahaha...

shah-ila-ain said...

weihh..sakit gile2...lebih lagi mcm beranak ko tau...aku dah gigil2 menahan...laki aku sekali ikut sakit tengokk aku kahhhhhhhh...dia cuit aku punaku tak bg...aku rase makin tmbh sakittt...

aku tak g kinik lagi nie...adoiii...sure mlm nie aku sakit lagikk...hukhuk..

mamashasha said...

oooo sakit gigi mmg tak tahan beb...lagi sakit dr beranak rasenye....

el said...

mmg kalo sakit gg ..ape keje pun x leh nak buat...
eh kalo mls nak g klinik
ko beli ubat gg sensodyne tu
insyallah ilang sakit tau...