13 October 2009

~ SAKI BAKI RAYA ~

Raya kat umah sedare...

ain humaira...degil suh pakai tudung...

naik kudakuttt....berebut dgn anak tuan umah...kehkeh...

celebret bestday yg sgt2 simple...sekali dgn sepupu ain....

(gambar yg sgt blurr..ni pakai handpone,banyak gmbr kat kamera belum boleh masuk komputer..huhu...)



Assalamualaikum...
bila tengok blog kekawan ade gmbr anak2 pakai baju cntik..baju melayu n baju kurung...aku pun nak gak tepek gambau ain pakai baju kurung...haha...gambar yg dok terperap...nak kuar tak kuar2...kahhhhhhhh...

Dikesempatan yg ada nie gak nak tepek sekali harungg gmbar ain mase dia potong kek bestday dia hari tuhh...raye ke 3 rasenyerr...tu pun gmbr tak bnyk..coz gmbr dlm simpanan kamera akak aku , tunggu dia email tak masuk2...adeihh...so yg ade dlm simpanan aku amtlah sikitt...layann jerr lah erkkk..

7 comments:

KasiH said...

hepi belated beday AIN...cepat2 jalan nnt leh soh ibu kejor...

stay cute~~

shah-ila-ain said...

haha....aku rase skang nie dia blom pandai jln pun aku dah jenuh mengejar dia...semua dah aktiv mcm adam...dpt kaki sok mau lagi ligattt...adeihh...

Bed said...

ya allah mel nape lah aku baru nampak n3 terbaru ko ni...selalu mcm tu tau...dah lepas sehari aku check satu2 baru la aku tgk ko ade n3 terbaru...isshhh bute kot aku ni....anyway hepi belated birthday to ain...jadi anak yg solehah tau...bukan ko sorang yg perap gambo raya aku nye citer raya kat kg pun tak kuar lagi mel......kahhh tunggu raya haji kot..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

lupa plak ain dh setahun..hepi birthday gak walaupun dah lambat..hehehe
kita kan rakan seangkatan..
bila nak tambah???

hahhaa

shah-ila-ain said...

Bed> kahhhh..tu lah dah nak basi kan...aku nie ade prob kat tenet opis nie tu yg prob nak hupdate cite...adeihh..

tinie> ko ade tambah baru aku join..haha...

alyyani said...

baru la nmpk ain berbaju kurung, comel je. biru lagi.

sama cam nia la tak mau bertudung. baru fitting dah ditarik nye. tak dan nak beli pun, saba jela ...

shah-ila-ain said...

allya..nia pun susah gak ehh nak pakai tudung..samelah...pakai kejap tak sempat nak snap gmbau dah di tarik...