06 July 2010

~ Aku Yg Mem Bz..huhu..~

Assalammualaikum...
Hari ni baru sempat nak jenguk blog ni...Bulan ni sgt mem bz...maklumlah aku tgh buat 2 kejer skang ni...huhu....nak cerita ape yerr....hmm..lama tak jengok blog kekawan..sempat masuk tp tak sempat nak tinggal jejak....nak cerita ape yerrr....cerita terkini pun tak de yg menarik huhu...

Nampak tak atas meje aku yg serabutt....
Korang dah serapan ke...aku baru jerr nak berserap ni...jommm serapan same2...hari ni pagi2 gigih masak nasi lemak...teringin nak test power..haha...bukan senang nak suh aku jd org rajin yg buat sarapan ni,lagi2 hari bekerja...selalu beli kedaii jerrr...so pagi ni rajin sungguh aku nak buat nasi lemak...kire bonus pd en.somi kottt...haha...
Ain pun nak gak jamah nasi lemak ni...pening betul kalau fikir makanan ape utk bg pd ain..sangt memilih makanan..geramm sungguh dgn budak ni..
Ok lah tak leh berlama2..aku tepek gambau sapan aku hari ni ok...jom berbrekpers..gambar blurrr amik by HP jerr...

Jemputt lahhh yerrr...


Masuklah gak serapan ni dalam mulut dia 2,3 suap...







makan bang..makan..tambah2....ni free takde rege punya...hikhik...


Yang ni utk aku.....ku siap2 tapau..skang ni dah masuk perutt dah pun...

Nota Siku> masuk ni sudah 3x aku dok sambung2 entry ni...bengang sungguh dgn tenet aku yg sengalll ni....errrkkkkk...

5 comments:

alyyani said...

SEDAP NYA NASI LEMAK KO TU. BOLE BAU2 DARI SINI. TERROR KO SEMPAT SIAPKAN SARAPAN. KALAU AKU TU BUAT SARAPAN, BUAT KENDURI LAKI AKU KOT. HAHAHA... AIN JENIS MEMILIH MAKAN EK? APE JE DIA MAU MAKAN?

shah-ila-ain said...

alyya> hehe,,kalau dekat bole lah aku pelawa ko makan sekali...ain memang memilih makan...dia makan sikit2..so kene kerap bg dia makan..kene bg macm2 jenis..kek,biskut,roti dia tak pandang tau...aku pun pening tak tau ape selere dia...

nome said...

terangkat seh tgk nasi lemak ko..sure berlemak2...bile datang mood rajin ko...mmg rajin sungguh la...thumbz up!

dah lama ko x hapdet belog ek...hope pasni ko rajin2la hapdet

mamashasha said...

meletop nasi lemak kau mel....sedap nye aku nak jugak....

shah-ila-ain said...

hikhik....nomie...aku bz beb...aku kan kene jd pembanci skang ni...sgt bz weihhh...huhu...

bed> nak erkk...ok..ok..besok raye rumah aku aku sediakan nasi lemak jerr lah yerr..nasi lemak berlaukk..ape mcm ok takk...hehe....