22 June 2010

~My CUp CAke~

Assalammualaikum...

Bersempena dgn Hari Bapa baru2 ni....tak de buat majlis sgt,cuma ajak en.hubby p makan2 jerr...lepas tu ptg ahad tu merajinkan diri menghabiskan stok bahan2 kek buat cupcake.....saje2 nak menoraiii mengasah bakat yg memang tak de ni kahhhhhhhhhhhhhh......

Mood nak berblog merundum jatuhh teruk,pasal aku skang ni tgh jatuh cinta dgn melayan youtube sinentron "Benci Bilang Cinta"...kahhhhhhhhhhhhh..gilerr betul,tiap masa tiap waktu aku dok memikirkannnyaaaa....tertunggu2 masa dan waktunya utk aku tengok kisah tuu....adoiiii la pn.zaila,,,,kau tu dahh jd mak org,bini org tp still perangai tak matang2....gilerrrrr betul lahhh penangan cerita ni kat aku......

ok lahhh,,,jom layan gambau cupcake yg aku buat tu...tak amik banyak pun gambau tu pasal angkat jerr kene ngapp..angkat jerr org dah ngapp...huhu....






8 comments:

nome said...

ko sama ngan bibik aku....suka tol layan citer benci bilang cinta tuh...setiap masa tertunggu2 citer tuh....malam pun repeat tgk lg...ekeke

pandai ko bikin cup cakes ek...tentu cik abe makin sayang sama kamooo

epi fathers day to him...

A.I said...

meriah tol kaler kapkek kau..aku smp skang ni tak reti2 lagi wat kapkek..huhuhu

el said...

woi buat cc x jemput aku makan..ada lg?pos mali..hehehe
wahhh pandai dah kamoo buat cc eh
syabas betey..jeles disitu :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

cantik tertarik tgk cc tue.. berwarna warni gitu.. hehehe

alyyani said...

comel dgn meriah sungguh cupcake yg ko buat tu, bila la aku nak buat kek ni ek. hehe.... glamour sungguh cite BBC tuh. aku je tak tau. rasa mcm ketnggalan pun ade ni.

shah-ila-ain said...

nome> kahhhhhhhhhh..betul2 aku sangap kalau tak dpt tengok cite tu...layan kat opiss huhu...to cek abe kamuu gak...happy papa day erkkk...kihkih...

kakai> lohh kamu ko gak tau bikin cc itu...sgt senang dong..hikhik..

el> ko nak ke,,,len kali aku buat yg lagi cantik yerr...aku tolong makan kan lerr...hakhak..


alya> haha...cite tu sgt happy..tengok lerr flshbc dia malam kul 11 hehe..

jue> sok jalan umah kakmel akak buat kan erkk khas tuk iman..hehe,,

mamashasha said...

comel betul cupcake kau mel....creatif kalau shasha tgk ni mesti suka....

benci bilang cinta mel?best ke?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

cumil. koloful
boleh order? ekekeke