16 December 2008

Hadiah hari jadi....

Hmm...isnin depan hubby ku nyer bestday....ape aku nak buat nie....ingt nak wat kek utk dia,celebret ahad nie or mlm isnin nanti...tp aku tak pandai lak nak wat kek....nie yg dok nengok resepi kek....nak buat yg senang dan mudah....huhu..rajin ke aku....

hadiah plak aku dah suh anak sedare aku carikkan...alah dah tgh2 bulan nie tgh kering...abang,,,ayang bg abg present morah2 jerr lah erkk..kehkeh...Tapi yg paling berharga kan tanda ingatan kite kan....aku nak beli n cari sendiri tak de masa lah....aku kan dok kat kg nie...so jauh lah nak kuar pekan,dah lah tak pandai nak drive sendiri uhuukkk....nak ajk hubby aku tak syok lah....hmmm...

malam td dgr lagu kat radio...boleh lak laki aku tujukan lagu tu pd aku....aku wat tak tau jer...dlm hati dok hayati gak lagu tuhh.....lagu ape..nanti aku paste senikata dia....

Cinta Mu Mekar Di Hati
Kau umpama bungayang mekar di hatiku*Ku harap kau mekarlah selama-lamanya*Kau umpama bintang menyinari hidupku*Ku harap kauterus bersinar*Di ketika kauPerlukan aku*Sentiasa aku*Ada di sisimu*Di ketika ku Rindu padamu*Terasa cinta Semakin dalam*SayangKasihku abadi*Cintamu mekarDi hati ini*Kau dalam ingatan*Di sepanjang hayatku*Demi teguhnya cinta*Selama-lamanya....

2 comments:

KasiH said...

jiwang seh...lomantik ooo...

shah-ila-ain said...

ahakkksss.....aku wat dekk jerr mase dia kate ...abg tujukan lagu nie utk isteri abang......cehhh wat tak dgr jerrr....kehkeh....