25 December 2008

***Happy Birthday..Sayang...***

Kek nie tak bape nak kemas....almaklumlah...
tukang masak belum pro...hehe

Cek abe tgh motong kek....lalalala...

nnnyyummmmyyyyy.....

Semalam kan cuti Krismas...so aku sempatlah buatkan hubby aku Kek..pasal Isnin tu tak sempat nak wat ape2 pun utk Bestday dia.....huhu....ekonomi tgh melecet nie....."ayang bagi abang special kek jerr lah erkkk......Semoga Panjang umur .. dimurahkan rezeki & sehat tubuh badan....amin....."

4 comments:

Tinie said...

ok la gak tu..ko pandai buat kek..ingat gak hari2 penting laki ko..hihihi

nasz said...

bertuah nye suami, bini dia reti buat kek utk hari jadi dia

KasiH said...

terror nya wat kek...bkt terpendam nih...

shah-ila-ain said...

tak tau rr tingin lak mase tuhh nak wat kek....nak p beli kat luar mcm tak surprise lak..coz nak kuar pun hubby yg akan bawak....huhu...nak p makan luar,susah sikit nak bawak ain tuhh pasal kalau dia nak tdo....hehe...tak leh buat ape lak nanti...so try lah buat sendiri.bolehlah wat makan sendri..