17 December 2008

( : Puding roti with laicy : )

Semalam kat opis dok sebuk p carik resepi kek utk laki aku.....sambil tuhh aku tingin betul nak makan puding roti bila tengok satu resepi tuhh....mcm best jerr aku tengok puding tuhhh....sape lah nak buatkan nie huhu.....last2 balik kijer aku p kedai cari bahan.....hehe....

Balik umah tengok ain tak tdo,mak aku kate dia tak tdo dari aku p keje tghr td...dari kul 2 sampai 5 aku balik....huhuiii anak aku nie......tapi tak nangis tak pe,sekali nmpak aku terus dia merengek...
alahai anak ibu.......

sambung balik pasal puding...lepas tdokan ain aku pun mulakan operasi masak utk makan malam....simple jerr masak semalam ,pastu lepas magrib ain tdo lae dlm buai....aku terus bancuh bahan2 utk wat puding.......pukul 9 lebey masuk oven...pukul 10 aku angkat...tp aku tengok tgh dia still lembik g nak tunggu dah malas..ain pun dah bangun....so aku angkat jerr sejukkan masuk peti ais......

pagi td aku potong rrr.....semangat tu nak rase.....yuuummmyyy...tp manis hubby aku kate....memanglah manis pasal kene campur dgn air gula madu....huhu......hmmm...merase gak lah puding roti with laicy tuhh haha......rajinnyerr lah isteri abang,laki aku puji...kembang sekejap.....ahakkksss.....ahaakkkss...



Ooo...nie lah rupenyerr puding roti laicy tuhh.....baru pas angkat dr oven....

1 comment:

KasiH said...

yummy...cam sedap je...bile ko nak watkan tok aku lak..ekekekekek..