07 September 2009

~3Y Anniversery & Happy 1Y Ain Humaira~

Assalamualaikum...

Hari ini genaplah sudah 3 tahun aku menjadi isteri orang sekali dengan genap setahun aku menjadi ibu kepada puteri ku Ain Humaira...perancangan Allah itu maha hebat...Syukur Alhamdulillah di atas segala anugerah yg di beri kepada aku,moga2 kami sekeluarga diberi kesihatan yang baik serta kebahagiaan yg berkekalan.....
Untuk tahun ini tak rancang ape pun ... celebret tahun lepas berbuke puasa di Muara ikan bakar,dgn perut terboyot2 haha....Tahun ini nmpaknyerr tak de nak buat ape2 pun...coz budget lebih kepada sambutan hari raya...InsyaAllah ade rezki lebih ingt nak buat celebret bestday ain jer nanti...tu pun cadang sambut time raya, meriah sikit dgn sepupu dan sedare mare...moga2 rezki anak ibu nie ade...amin....

Okey lah tak nak celoteh panjang2...penat..posee lah katekan hehe...jom layan gambar....


Gambar Lepas Nikah 8/9/2006

Ain baru bangun tdo...

Sengeh2 coz ibu dia nanyi lagu bestday utk dia...

Apsal sedey lak dek..??

Cinta hati Kami...Ain Humairah...

15 comments:

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi,it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

Bed said...

hepi anniversary & hepi besday to ain...semoga rumah tangga yg dibina berkekalan hingga ke akhir hayat, dikurniakan anak yg soleh & solehah, dimurahkan rezeki dan diberkati ALLAH...ain dah beso kan mel...sekejap je rasenye...

KasiH said...

Happy Anniversary to Mel + hubby & Happy Birthday to Ain....

Meriah kan sambut aniberseri + beday ank sekali...

alyyani said...

mel, celbration 2 in 1 ye. btw, happy 3rd anniversary tuk mel & hubby dan happy 1st bday to ain... moga mel sekeluarga sentiasa ceria & bahagia hingga hujung nyawa.

p/s : banyak nye gigi ain. nia nye gigi baru sebatang tau. huhu...

Reena said...

happy anniversery kak mel+hubby...n happy birthday 2 little princess ain...semoga happy always n bahagia..
lepas nie boleh la akak plan for number 2...

aJA said...

hepi anibeseri mel &
hepi besday ain :D

shah-ila-ain said...

Bed> aminnn...moga2 doa2 tu dimakbulkan..insyaAllah...

ryn> tak taulah ade sambutan ke idak taon nie..hubby ku sonyapp jerr..

allya>thanks ye..2in1 memang bestlah..tp ain ikut bulan islam 18 ramadhan...kalau biasa 18/9 nnt..ain dah de 3 btg gigi hehe...

reena>thanks reena...no 2...tunguuuuuuuu..kahhh,..

aja> thanks....hehe

~chekuna~ said...

happy anniversary mel..
and happy birthday..to ain humairah..:)

fazilzura said...

HAPPY BELATED ANNIVERSARY ..

semoga bahagia ke hujung nyawa ..

nome said...

mel..epi belated anniveersary dan belated besday tuk puteri ko ain..dah 3 tawun dah korang kawen ek...ko pun sama cam aku..tgu lama tuk peknen..akhirnyer dpt gak ain ek..ain pun dah besar..kojap jo...

el said...

hepi nbeseri ain
semoga bahagia hgga hjg nyawa
n dimurahkan rezeki

thanks sbb sllu komen blog den eh

shah-ila-ain said...

chekuna>thanks ye...
zura> moga2..insyaAllah..
nome> huhu tu lah...anak kite dah pun setaon...kita lak dah tua..huhu...eh ko mude sokmo ehh..kahhh..
el> masuk blog ko best coz ko pandai menghiburkan...sure tersenyumm kalau masuk blog ko hehe...

shi3la said...

hepy anabeseri Ain..moga kekal bahgi hingga akhir hayat dan sentiasa dirahmati Nya..

Hapy belated besday to Ain Humairah..one year yer..moga jadik anak yang baik tau..:)

shah-ila-ain said...

thanks shiela...huhu...

saveme_zero said...

sebijik cam muko hubby ko la ila. cerah ikut ko..kui3. hepi belated aniberseri yer. moga berkekalan hga akhir hayat.