10 September 2009

Assalammualaikum...

Sempena Bulan Syawal yg akn tiba tak lama lagi,sekali lagi mel nak ucapkan berbanyak-banyak maaf untuk segala kesalahan zahir dan batin kepada semua yg mengenali mel ataupun yg tak kenal...Segala keterlampauan kata dan bicara yg tersinggung dan sebagainya harap dimaafkan....
Semoga kita semua diberkati Illahi dan dapat menyambut Syawal dengan rasa syukur kepadanya dengan penuh keinsafan...InsyaAllah...

Akhirkata,Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri ,Maaf Zahir Batin ..kepada semua kawan2 Blog,M.com ,dan semua Forum....Moga Cahaya Aidilfitri menyinari kita semua dengan kebahagiaan bersama keluarga tersayang....

i Luve U all....

Ikhlas>> Melaty@ila ,hubby dan ain humaira<<<

3 comments:

Bed said...

sama lah kite ye mel..selamat ari raya maaf zahir dan batin

alyyani said...

mel, hantar entry ni mcm nak cuti panjang dah je. da nak cuti ke? ape2 pun selamat hari raya utk mel sekeluarga. maaf zahir batin ye :)

shah-ila-ain said...

bed>selamat hari raya ekk bed..maaf zahir batin gak...sop3x

alyya>haha,,,blog bakal bersawang beberapa hari....kire entry sampi hari raya lahh nie...kahhhhh..

selamat hari raya gak allya,maaf zahir batin..