22 February 2010

~KALAU KOWANG FREE LEEE..~

Assalammualaiku....

Hmm tak tau nak hupdate ape kat sini..non ade cerita...

Kowang kan tau aku sgt suke menulis dan buat cerpen.....Bagi yg pernah bace cerpen aku dulu yg bertajuk " Cempaka DiRembulan" sure korang dah tau kan bakat terpendam aku tuhh..kahkah....Hmm,,, aku suke menulis ni sebagai hobi2 jerr...dari sekolah lagi aku suke buat cerpen dan soh kekawan bace haha...kalau tak nak aku pakse...kahhhhhhhhh...

Kalau ade yg kate kenapa aku tak nak jual jerr karya2 aku ni..nanti dapat duit...hmm...jawapan aku adalah...aku sgt tak pandai dgn karangan berformat...pasal mane2 cerpen yg aku buat tuhh pakai hentam jerr ikut selere nafsu aku....hakhak....Tapi tak tahulah kot satu hari nanti aku rase terkompiden nak menulis secara siess...InsyaAllah ... Ape pun kene belajar banyak bende lagi...

So korang yg rase2 mcm bosan2 tuhh...moh lerr jenjalan ke blog aku yg baru jerr dihidupkan..hikhik....sambil layan2 cerita2 dongeng dari aku...Lepastu tinggalkanlah jejak2 korang yerrr....kerane aku sgt2 berterima kasih dan terharu dgn kunjungan korang2 tu nanti....Tinggalkanlah gak komen2 yg membina di sana tu nanti yerr...nak hentam kromo pun bolehhh....huhu....

Sila lah ke>>>http://mykaryaz.blogspot.com

No comments: