17 February 2010

~Tangkap nangisss tak??~

Assalamualaikum....

Kahhhhhhhhh... dgn rasminya aku telah pun berjaya membuat tat telok resepi by pn.El...hakhak...aku dah melantak sampai termontahhhhhhhhh ok....haha...result hmmm...kureng skit pasal aku tak tau lah nape..aku rase still ade yg kureng.....mcm tak bape nak rapohhhh...agak2 kalau nak bg rapuhh kene bohh ape yerr....Tapi idak lah sejibik rase mcm kat kedai tuhh....kalau banding tat telok aku ni dgn tat telok kat kedai kek tuhh...hmmm aku ngaku kalah lahh...dorang buat lagi sedaplahh...sgt jelouss aku,ape rahsia dorang tu yerr...hmm tak pe lepas ni aku nak try buat tat buah plak....tu pung kalau ade kerajinan lah....kahkah....cubaan pertama ni kire boleh dimaapkan lah kan....kire oraittt lah ni,,,moh layan gambooo....


tarrraaaaaaaaa...siap masuk dlm tapawer nak bawak umah MIL...
Pizza pun adeee....hikhik...


tak bape nak kemassss......
tebal sikitlah lapisan luar dia....

dah kuar oven...


cantikkk takk..???

Sekiannn.......laporan masak2 dr aku..

8 comments:

mamashasha said...

thumbs up mel......mmg daku nk nangis ni tgk tart telur ko....besau & telur dia manyak.....

Ibu Mifzal Arsyad said...

aku pun minat makan tart nga pizza ni..cume nak membuatnya je kurang rajin n x reti..ihik..

nome said...

wahhhhh...ko membuat ku terliur la....cayaklah ko mel, udah pandai wat tat telor..bile lagi nak bukak pasaran..leh aku ordaa...kahhhhhhhhhhhh

el said...

asal acuan dia felik jer mel..aku rs mayb tu lah kot yg buat dia x rangup..
sbb acuan aku ngam2 jer..tp xpelah 1st trial kan..cuba lg..a'ah besor tat ko mel (cam lucah jer) hahahaha gud job

shah-ila-ain said...

bed> ahakkkk bed still dlam proses nak menyedapkannyer lagikk...esok2 aku blanje ko free makan tart telok ni erkk..

aniey> weihhh ko harus merajinkan diri membuatnya...sgt sonang lah...

nome> mie sok2 dtg umah aku aku belanje free ko erkk..

el> len mcm ehhh...aku pun tak paham apsal len mcm jerr acuan tart tuhh..mahal ko tau adeihh sejibik 1.20 sen...ehh cube ko tunjuk lak kat aku ko punyerr acuan tat el...(jgn kuning2 kahhhh..)

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

woi!!!
aku sgt suka tat telokkk
sangat sangat sangat tau
huhu
nak buat sendiri ntah tahun bila
hahaha

shah-ila-ain said...

tinie> ko beliii jerr lahh weihh...bukan mahal punggg...kan kan..

A.I said...

aku kene blajar buat gak ni. laki aku punye feberet..ngeeee