19 April 2010

~Mood yg tak beshhhh~

Assalammualaikum...

Mood berblog sgt tak beshhhh.....skang ni aku sgt boring dan malas......haha...bukan jerr nak keje,,,kat umah pun malasss gakkk...adoiii....nie nak jengok blog kekawan pun malassss...nak masuk blog sendiri pun malassss....ngalahkan org pragnent....Hmm sebut pasal Pragnent ni...aku dah terlewatttt...ayooooo!!!!..adakah kemalasan ini ade sesuatu yg tersirat.....?????

Oh ye ..semalam ade org RTM call aku...toing2....kan aku ade masuk contest peraduan menulis Poskod Impian 1 Malaysia kan..Alhamdulillah aku terpilih dalam 30 yg tercalon...dorang akn kol balik utk tanye keputusan aku kalau2 terpilih 10 yg tercalon...pasal dorang suh aku shooting kat terengganu..mencanteng batik...haha....yg tak tahan tuhh seminggu .... huwaaaaaaaaaaa....how my comitmen whit my hubby n baby.....??????

Makanya....aku sgt sedeyyy...kalau2 aku dapat peluang ni,tp aku tahu aku tak leh pergi.....coz my fmly is no.1...huhu...aku tak pernah berpisah jauh dgn dorang especially ain humaira...Hmm...aku pasrah jerr lahh..ade rezki pasti Allah bukakan jalan2 kemudahan...korang doakanlah yerr..kalau aku dapat hope boleh bawa fmily aku bersama...aminnn..baru lah aku boleh pergi dgn aman bahagia ke Ganuuu kitoo ...yooo...

3 comments:

Reena said...

dont worry akak....hope akak terpilih and boleh pergi kesana bersama family..haah akak...bila nak tambah lagi nie...

shah-ila-ain said...

haii reena....lame erkk kite tak bertegur sape...hmm...soklan cepu emas???? bilaaa tuuu erkkk...akhir2 tahun leh lah merancang balik kottt..hehe..tunggu geng2 pregnant balik...

Anonymous said...

TAHNIAH .. pe lagi beb , ambik cuti ler g bercuti2 dgn family .. bile lg nak cuti2 msia kan kan ..
g ganu besh ooo .. lg dpt canteng batik .. wahhhh syokk