03 June 2010

~2 Kesah~

Assalammualaikum...
Minggu ni rase kejap sgt berlalu..tak terasa pun aku...mungkin kejerr yg banyak kott tu yg rasa cepat tup.,tupp dah ujung minggu. Hujung minggu ni banyak undangan Majlis kenduri kendara nak kene pergi..jalan-jalan lahh lagi...hehe...
Ok 2 kesah yg aku nak kongsi kat sini,aku dah terlewat piod ni...badan pun rase sgt2 tak sehat tak selesa..mungkin sebab hormon tak stabil n darah kotor tak keluar dgn jayanya kottt...atau...apakahhhh????? yg sedang bermain2 dlm fikiran aku.
Hmm tak nak story banyak2 tak larat lahh...kepala pening2 lalat..perut aku plak memulas dr semalam.Semalam dah pg klinik kerajaan ni dpt lah halfday huhu...aku kene bery2 ok..hukhuk sekali dgn muntah2 bagai...hr ni pun perut aku tak ok lagii ni..memulass jerr...ubt dah ku telan...

Aku dah buat UPT dahh..but daresult....... (-) aku dah lewat 2 minggu ok...so how????


Ok nie kesah ke2 plak,ni hari isnin punya story kahhhhhhhh...minggu last aku citerr yerr.....present yg dijanjikan oleh ibu sifatin dah pun selamat aku terima....aku dpt baju raya..ye..ye....sgt cantik kain tuhh,insyaAllah raya nnt aku tunjuk pd semua kain bju cantik ni...tgh berangan nak tempah buat baju ape lah lawooo...hekhek...






Thanks erkk tinie....cayanggggggggg ko :)

12 comments:

~chekuna~ said...

entah2 ada isi..cuma lambat detect je kot..tunggu 2 week lagi.. :)

shah-ila-ain said...

takutt gakk..pasal dah makan mcm2 ubt ni...sakit perut,senak jerr manjang...hadoii...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

erm.. naper ekk..? kak mel try scan laa.. jumpa doc.. tanya pendapat doc ker...
kalo jue pun, mesti riasu punyaa..

fazilzura said...

g scan beb , dh lmbt 2week tp - ...compus jgk

mamashasha said...

mel....relax dulu...pas ni wat UPT sekali lagi..aku dulu macam tu la,,sekali apasal letih+ngantuk+malas jekkkk....buat UPT double line....hehhhhhhhh udah musim mengawan balik ni....sesuai le kan....

Mama Herda said...

bak kata laki aku.."klu x dpt..buat smpi dpt"..hahahaha

shi3la said...

ko jangan makan ubat macam-macam lagik..kut-kut dah lekat tapi lambat dapat detect..kalo tak lekattt ponn malam kang leh cuber lagikkk...

shah-ila-ain said...

jue> ingt minggu ni mau try UPT lagikk...
zura> tu lahhh..ingt nak pg gak ni.nnt lahh...
bed> doakan lah yerr...tgh nak wat UPT lagi ni..
her>ko tiup2 kat aku mehh...ikut jejak langkah ko ni haha..
shila> aku telah mencuba ,dan selalu mencuba...haha

alyyani said...

mel, ape cite skang? dah dtg ke belum P ko tuh? kalau belum wajib la buat upt tu lagi. jaga diri ok, keje kuat sgt ni..

shah-ila-ain said...

allya> belom dtg pun lagi...aku laki bini dah suspen gilerr ni...org kalau jumpa aku semua dok usap2 perut aku..apsal erkk...

az rina a.k.a jaijina said...

salam perkenalan..

uis, kite mengalami simptom2 yg same..tp takut nak buat upt,ngeeee..

shah-ila-ain said...

jaijina>salam kenalan...hehe...takott erkk...tp saya dah terbocor dahh...huhu...belom rezki lagii..