18 August 2009

~Ain dan Sepupu~

melalak tak mau amik gambao...


sebok nak mintak lepas...

Assalamualaikum...

Biase hujung minggu aku akan angkut mak aku p umah akak aku...haha saje jerr bg peluang mak aku nak p umah anak2 dorang n layan cucu yg lain lah plak kan...Aktiviti ni kalau dorang tak balik kampong lah...Aku akn pujok laki aku bawak ktorang p umah akak or abang aku hehe...

Orang kate muke ain ade iras2 dgn anak akak aku yg sorang nie...aku tak pasti sgtlah...tp kalau tengok anak akak aku yg sulong tuhh perempuan mase kecik2 gambo dia memang iras ainlahh...kalau tunjuk kat org tu gmbr ain memang org percaya...haha...Tapi biaselah kan,dah nama pun sedare...tak banyak mesti sikit ade irasnyerr...

Gambar tak banyak ade dlm simpanan 2 keping jerr...susah nak amik gmbau si Ain nie,tak reti dok diamm...

11 comments:

KasiH said...

sahhhh!!! ain sejibik muker ko laa mel....hahahaha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

knp ain nangis ko babab eh??
hehehe
ada iras skit.

shah-ila-ain said...

haha...ye ke ryn...

psss...ko ingt lagi ke muke aku weihh...kehkeh....dah tumbam lah weihh..

shah-ila-ain said...

tinie...ain kalau org pegang dia mcm tu lah...dia nak melasak mase tuhh pastu aku suh dia posing...melalak tak nak...

Reena said...

la ain kena paksa ambil gambar ke...besar dah ain...

shah-ila-ain said...

reena>ain skang susah tau nak amik gmbr dia...melasak jerr..

alyyani said...

ain nangis tak mau kat org ke? tp mata ain sepet la. mcm mata ibu kot ek?

shah-ila-ain said...

alya> ntahlah erkk...mate mel nie sepet ke?? kahhhh...

p/s> alyya...tigin lah mel nak temukan ank kite nie..

nome said...

muka ain ada sket ikut sepupu dia..tp ain mmg kopipes ikut muka ko mel...

saveme_zero said...

putih melepak la ain ni. meh pinjam kasi alya kawan..hahaha. sure meraung ko kan..hahaha

shah-ila-ain said...

nomie> ahaakk...ko compiden jerr ehh...iolah dah anak yo tak..sikit banyak ade...

kaksue> ewahh ko kak...mohh kite tukau anak..mau dua2 meraung...kehkeh...