26 August 2009

~Cinta Hati Ibu~

Assalamualaikum...

Hmmm...rindunyerr dgn anak aku sorang nie....kalau balik kije,nmpk dia sengeh2 jerrr...tak sempat ape terus peluk ibu dia.Sonoknyerr ade anak ni kan...

Kalau ain tdo laknyerr...wajah yg tenang bila kite tatap...wajah ikhlas yg buat hati aku sejuk dan bahagia sgt.Aku rase semua ade anak mcm aku gak kott...haha...

Ain dah nak setaon...wahhh dah besarnyerrr..haha tapi bg aku ain tetap kecik lagilah..coz dia tak pandai jalan lagi...bertatih pun belom..alahai ank ibu bila nak pandai jalan nie..

Perkembangan ain skang nie dia pandai duduk dan kadang bangun bila dok dlm bakul...suke menyanyi dan membebel dlm bahasa dia...gigi atas baru nak muncul...

Aku doakan semoga diberi kesihatan yg baik kepada anak aku ni dan membesar dgn cerdas dan cergas..amin...



Pandang ape anak ibu nie....?
Korek bag ibu....

belakang tu nenek yg dah kepenatn seharian jaga ain...
sian nenek....

18 comments:

saveme_zero said...

bila la nak jumpa ain ni...

shah-ila-ain said...

bila lahh...erkkk...meh lah jalan raye sini...hehe

nome said...

dah nak setawun dah ain yer..x lama lg jalan la ain nih..bertambah la kepenatan nenek jaga ain...ko pun penat sama mel bile anak dah dpt kaki...mengah ko kejar sok...ekeke...

Reena said...

dah nak setahun dah akak..celebrate tak akak..? dah bole jalan ke ain akak...

KasiH said...

kejap je kan masa berlalu...dah setahun pn ain...

p/s : raya ni aku nk p umh ko...heheheh~~ getiks nak jumpa ko + ain...lama tak jumpa...

shah-ila-ain said...

nome> tu lah aku rase ain nie leh tahan kelasakannya..skang pun tak reti diamm...

reena> haha...tengok pulusnya dulu...maklumlah sekali nak sambut raye nie kan...adeihh...

ryn>aku pun nak p umah korang gak...hehe...insyaAllah...

ira said...

mel kejam..
aku still majuk nge ko..

ai said...

alololo...dah nk setahun dah dia. Aik?! sume nk dtg raya umah kau..aku pon nak gak arr! :P

shah-ila-ain said...

ira> haha...tak pe majuk lah...nnt raye aku mintak maap erkk..kahh...hehe..nnt aku tepek lah jgn wisau ko tetap kawe aku...

kai ai> ko kalau nak dtg kak..ok jerrr , planinglah ajak kaksue erkkk...mane tau leh jd sedare mare ke nnt....hehe

Kakak said...

Salam ziarah...
Seronoknya dah nak setahun.
Masa besar2 ni memang seronok dan rindu nak tengok telatah dia orang kan?

Bed said...

ain dah beso mel...sekejap je rase...

shah-ila-ain said...

kakak> salam ziarah gak...bagi link pd mel ok...

Bed>oleh kerana ko dok kelang...nnt raye ko jemput aku dtg umah ko tauuu...ok...hehe

shi3la said...

a'ahhhh haku suker tgk anak tido..sejukkk jerkkk ateyyyy dah tue biler bangunnn derangg senyummm jerk kann..raser bahgia sangat kannnn...

shah-ila-ain said...

shiela> aku kalau nengok dia lene suke sgt aku kiss2..saje kacau..haha...

el said...

ain dah setahon
bila mau tmbh kahhhh

kiut tol ain...

shah-ila-ain said...

el> sudi gak ko jenguk umah aku nie erkk....aku pun cute gak weihh...haha

alyyani said...

yaAllah anak dara ko mel. sangat comel! tmbh2 dgn sepit rambut cute tuh..

shah-ila-ain said...

haha..thanks..allya..mcm nak dudukan berdua jerr si nia dgn ain...namadah lah terbalik jerr...