31 August 2009

TAG From Aieza & CheKuna

Banyakkk nyerr soklan ....hehe....aku jawab TAG dulu...award aku tepek last ok...pasal tenet aku tak leh tepek gambo...huhu...Tp Award tu untuk August ehh...aku tepek bolan september aci kerr...adeihhh...

jawapan bg soklan adalah:-

1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari:-
*layan tenet gak

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda:-
*sape erkkk ramai lah....ok - wahdah(bestfren mase skolah) - Mak aku kott

3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka:-
- hitam
-putih
-kriem

4. Berikan 4 nama orang yang paling anda sayang:- (sikitnyerrr...)
1> Mak aku..
2> Laki aku..
3> Anak-anak aku..
4> my fmily...


5. Berikan 5 jenis sifat manusia yang paling anda benci:-
1> Sombong..
2> Pemarah

3> Hipokrit
4> Pengotor
5> Suke sangat menyuruh org..

6. Berikan 6 benda yang mesti anda bawa sebelum keluar dari rumah:-
1> duit
2> Handphone..
3> Wallet..
4> motor / kete (kalau tak nak nek ape kan..)

5> Kalau bawak ain wajib ada tuala(hehe copy ayat ko za)
6> my bag

7. Berikan 7 destinasi percutian yang anda ingin suka kunjungi:-
1> Mesir (nak tengok jejak Rasull)
2> Paris
3> Bali
4> Kelantan (tak tau lah ape yg aku nak tengok sgt kat sini)
5> Pulau2 di pantai timur Semenanjung Mesia(nie pun same ko aieza erkk)
6> Jepun

7> New Zealand



8. Berikan 8 kenangan yang paling anda tak dapat dilupai:-
1> Lulus SPM..
2> Dapat lesen kereta..
3> Dapat laki kahhhhhhhh..

4> Bercotiii
5> Confirm 1st pregnant..
6> Bersalin normal..
7> jatuh cinta a.k.a first nite...ahakkk..

8> Dapat present


9. Berikan 9 impian yang anda impikan:-
1> Aku tak kerja.. En Suami je kerja..(same aieza gakkkk)
2> Ada banyak $$..
3> Ada rumah sendiri

4> Beli kete baru gakk
5> Bercoti ke Mesir
6> Nak tinggi haha boleh lagi ke??
7> Nak ada bisnes berjaya with my hubby
8> Kesihatan sekeluarga tip-top..
9> Bawak mak p Umrah or Mekah..insyaAllah..


10. Berikan Award dan Tag ini kepada 10 orang kenalan blog anda:-
* Yang Rase nak buat...boleh saje....


(dah tepek...)

No comments: