03 December 2009

~BloG Diam~

Assalamualaikum...

haha...ramai dah yg menegor ku nape blog diam...tuan umah tgh peningg....???? uihhhh bukan sebab itu erkkkk...takat utk tahun akhir nie idak lah aku merancang untuk itu...tahun depan insyaAllah..kahhhhhhhh....apakahhh???

Aku tgh banyak masalah...tu yg buat aku jd mcm ala2 malas nak menghupdate umah aku ni..Oklah tak nak ckp banyak2..masalah tgh sarat nie...sosahhh....

Yg aku Tgh buat>>>>

* Uruskan Fmly hubby..
- FIL n MIL aku tgh uzur.

* Mak aku pun x chat gak....sop3x

* Koje yg bertimbung....


Kesimpulannyerr utk akhir tahun 2009 ni....Fuhhh banyak menduga aku sekeluarga...sabar..sabar....kan tiap kepayahan itu akn ada kemanisan diakhirnya...

(Gambau terbaru terkini tak de....Harap Maklum..!! :( )

6 comments:

alyyani said...

kalau dah ade urusan keluarga ni mmg akan sibuk. takpe mel, pelan2.. yg penting semua nye sihat2 belaka. mertua ko tak sihat eh. lagi la sibuk. ain ape kaba?

el said...

ghupe tu citenye..hehehe
xpe pelan2..family first

shah-ila-ain said...

alyya> yup...FIL aku kemalangan pastu dia mcm dah kurang ingatan lak...skang nie tiap hari ulang alik umah FIL aku...adeihhh letih betul...

el> haha...ko pun tercarik2 aku erkk...ade nie huh..insyaAllah satt nanti aku hupdate blog...

fazilzura said...

Semoga semua nye akan lancar tibe nye thn 2010 nnt .. insyallah ..

sume tu dugaan , banyakkan doa dan zikir key ..

semuga mertua mu akan kembali sihat

shah-ila-ain said...

zura> bilakah kita akn bertemu....hehe..tingin lak aku nak beramah mesra dgn ko nie...hehe

mamashasha said...

salam mel...lama aku tak terjah sini..ko pun senyap je...aku doakan kesejahteraan FIL,MIL & mak ko....amin semoga sumer nye sihat khendaknye....peluk cium utk ain...bykkan sabar ye mel....ko pun take care ye...keje2 jugak mel...tp dlm situasi ko skrg ni family come first kan...