22 December 2009

~Buat Yg Tersayang~

Lagu ni..haha...
Aku ingin menjadi mimpi indahDalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatuYang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuhTanpa dirimu

Oh… Karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatuYang slalu bisa kau sentuh

Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu

Merantai hati
Oh… Bayangmu seakan-akan
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Oh… Hanya dirimu Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu Aku merasa hilang… dan sepi Dan sepi…
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Selalu ada…Kau selalu ada…Selalu ada…


Mase zaman lagu ni popular adalah waktu aku nak naik pelamin...waktu aku kenal hubby aku,waktu aku kecewa dgn si dia(xbf..),waktu aku nak jadi is3 org.....dan aku hingt lagikk aku bg lagu ni pada bakal somi aku a.k.a en.somi ku skang...huhu....bagi aku lagu nie sgt puitiss mendalam maksudnyerr...sgt sesuai bg yg sedang bercinta2an...kahhhhhhhhh..
Persoalannya...korang agak2 lah kan...somi kite nie kalau kite bg mende2 yg gini nie ape dorang akan pk erkk.....(Dahh lame tak buatkan cek abe aku KAD CINTA) mcm terajin lak aku nak bg dia KAD CINTA...huhu....Shhhhyyyyy diam2 erkk...aku tgh nak buek satu KAD CINTA nie...nnt dah satle aku bg tunjuk....

* Khusus utk para isteri yg rase2 mcm dah lame tak layan perasaan nie...kahhhhhhhh....dok pk anak...anak...keje...keje...pe kate korang toraiiiii care aku...hikhik....






Gambau Orang yg ku sayang kini selamanya...My Kekasih n my princess..


Gambau Bakal Dokter...haha....InsyaAllah...


Anak Dare aku yg makin membesar...Ibu sayang ain ...

4 comments:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

waahh..!! syahdunya lagu nie.. teringat time masa bercinta2 dulu.. hehe.. tapi, betul la.. lama tak buat kad untuk cik abg.. dulu rajin gaks nak wat semua nie..

shah-ila-ain said...

jue> lagu cinta utk jue gak eh? haha pasal semalam dgr lagu nie tu yg tangkap lentok tuhh..kahh..

fazilzura said...

darling... mana ko menghilang .. tup tup kuor lagu dealova ..

shah-ila-ain said...

haha....aku p carikk ilham..kui..kui...