28 January 2010

~ Bila Ain Bertudung~

Assalamualaikum...

Hehe...anak dare aku yg sorang ni sudah besar dah pandai nak melaram....kalau nengok mak dia pakai tudung dia pun nak gak....mcm tu gak lah kalau aku nak pakai lipstik or bedak2...dia pun sebukk nak join.....

Mlm tadi kan malm jumaat,kebiasaanya nenek dia akn mengaji...ain lak suke jd pemerhati..kalau nmpk org solat dia akn tergedik2 amik tudung dia yg memang aku sangkut kat belah kain telekung selalu...lepas tu pergi kat sesape mintak pakai tudung....Ain skang ni kalau kite pakaikan tudung dia pandai dah tak nak tanggal....Kalau pergi kemana2 kenduri malam hari pakaian wajib dia tudung dan baju kurung haha....nak lak tuhh dia pakai...

Oklah bawah ni ade aku snap gambau ain pakai tudung jom tengok..hehe


kahhhhhhhhhh....tengokk diam jerr kan...


Cantikkk dahhh...aku amik gambau dia sebuk pegang2 tudung dia..

sukerrr ko lahh dikkkk...


Model Muslimah kahhhhhhhhh...

4 comments:

el said...

last pic tu cumel la dia wat muke cam tu
geram tau

mamashasha said...

haha mel aku pun nk wat n3 shasha pakai tudung ni....

comel sungguh dak ain bertudung.....sejuk ati...

~chekuna~ said...

tomei nya... ain dah besar pun..nanti gi school pakai tudung..cute bangat..

alyyani said...

aku da 3 minggu beli tudung tuk nia. tp tersadai je ko. tak mau dia. nak sarung kejap pun tak mau. ish2.. nia nia..

ain lak kemain suka bertudung. sejuk perut ibu ain. hehehe...