23 January 2010

~ Layan Ain Malam Hari~

Salam.....

haha mementang ternet dah ok...syokk plak aku nak upload gambau2 ain....maklumlahh skang ni banyak kerenah2 dia yg buat aku geram dan nak gelakkk selalu....

memang seronok layan kerenah anak ni...kadang melayan dia sorang satu kerje dok tak berjalan..haha...
saje nak post gambar ain malam td waktu dia tgh leke2 tuhh....
haha..bengang pasal ibu tak layannn...
dah dia masukkan mulott plak...
korek ape tuhh dik....anak patung ni dah bape kali tanggal kaki tangan dahhh...


Geramkan nengok muke budak nieee....

6 comments:

Ryn said...

gigi ain 4 batang dah eh?

shah-ila-ain said...

gigi dia dah tumbuh lagi sebatang..pastu geraham dia baru nmpk bayang2 sikit....anak aku dah besorr....hehe

nome said...

tomei dak ain nih...sonok dpt layan anak yer mel? kalau la bleh, dpt jaga anak sepenuh masa..alangkah nikmatnyer

shah-ila-ain said...

nomi> haha...insyaAllah sok2 dah masuk anak 3/4 org pencem lah aku..tukar kejer jd houswife lak...kali ni sepenuh masa....cita2 ni...

alyyani said...

ain muka marah ibu asik gmbr ain je ek. heheh... ain ade anak patung eh. aku teringin gak beli. tp aku takut tgk anak patung ni. mula la teringat cite chucky. hahah..

shah-ila-ain said...

hakhak..ape lah ko nie alya...kesitu plak yg ko pk...anak patong tuhh ayah dia yg belikan....siap mate dia leh kelip2 lagikk...