07 March 2010

Assalammualaikum...
Ok hari ini biar ain pulak bercerita untuk posting Blog Shahilain ni..selalu asyik ibu saye jerr...Hmmm ..saye paling suuke waktu ibu ayah saye ade di rumah...lagi2 waktu mereka bercuti dari kerja mereka...sebab kalau waktu cuti pasti saye akan dapat keluar berjalan2 naik kereta atau motor...
Jom ikut ain berjalan ke taman..walaupun penat tapi saye sangat gembira dan seronok kerana ayah telah membawa saye dan nenek ke taman permainan dan kawasan beriadah di Laguna Pulau Indah.

Haii...saye lah Ain Humairah...Seronok betul saye dapat berjalan-jalan ...


Penattt..saye rehat bersama ayah saye..

hehe...ibu saye suke amik gamba saye..saye posing jerr lahh..

saye dan ayah



paling seronok saye boleh bermain..


ini saye dan ibu saye...

ok lah...saye dah nak balik....pisssttt...

6 comments:

el said...

hahaha riang gumbira aku bc n3 ni..pic last tu best..hiksss

AieZa said...

wahh dah beso ain.. mcm org beso je berjalan 1st pic tuh..

aku jarang masuk blog ko.. bz la.. kadang xde time nk belek telek satu2.. kdg2 xde keje aku rayau la blog.. tp xde plak nk ngomel..

xpe pasni akan aku pastikan aku ngomel setiap kali aku masuk blog ko eh..

nome said...

hepi tol anak banak dpt kuar siar2...sonok kemain ain dpt kuar jalan2...

shah-ila-ain said...

el>owhhh..itu pic ain buat pissttt tak menjadi..

aieza> berjalan jerr memang kejerr dia tak reti nak duduk..bukan nak kalau aku pegang dukung dia..aku dah penat dia tak penat2 gak lagikk..hmmm..ko memang kene wajib masuk umah aku ni..hehe..

nomie> gitulahh aku rase luahan hati anak2 kite mase kite dok umah luang mase dgn dia..sonok dorang kan..

shi3la said...

wahhhhh dah pandai Ain bercerita laaa....panas la Ain skang nie...jangan melepak kat luwor sangat...kang itam lak kulit tuh..huhu.kim salam ibu yer...

ohhh ibu nyerrr sehat kahhh..???pekabo?

mamashasha said...

cute nye ain tocang dua....jeje