17 March 2010

~jawab Keje Sekolah dr aieza~

Assalammualaikum...

Oleh kerana aku memang tgh takde modal nak hupdate blog..makanya aku menjawablah ini keje sekolah dgn rele hati..hehe...memang sekali bace...terus terimbau zaman jejak2 cintan cintun 4 tahun sudahhh...kahhhhhhhhh.........tapi kisah aku tak de lah ape sgt...beze kott dr korang yg ade kisah cinta...

Ok aieza..aku jawab lah yerrr...


1. first time jumpa with your hubby, bila and kat mana?
- haha...ktorang dipertemukan di rumah Pakcik aku, mase tuhhh memang dah diatur oleh keluarga.aku cuma sempat pandang dia sekali imbas jerr,mase tuhh mak aku suh aku hantar air ke ruang tamu...malu-malu siput aku mase tuhhh..memang mcm kisah zaman dolu2 betulll aku rase...kahhhhhhhhhhhh.....ini bukan drama swasta...ini kisah benarr lorrr...

2. love at first sight?
- Tak kottt...pasal aku kene dan terpaksa utk jatuh cinta dgn dia...boleh mcm tu kerr???

3.who is he when the first time you meet him?
- Dia adalah bakal suami aku....

4.how long it takes for him to ask you out of a date?
-Tak lama kottt...pasal aku kene kenal sape bakal suami aku tuhh...keluarga yg aturkan utk ktorang keluar berdua...

5. first place dating?
-Tanjung harapan port klang.Makan2 jerr...pastu ktorang buat sesi suai kenal...aku ingt lagikk ingt mase tuhh aku nak buat perangai gile2...tp aku tak sampai hati lakk..kang dia report dgn mak aku...haruuuu...

6. how he proposed?
- entahlah..tp lepas keluarga dia merisik dan ktorang dah jumpa baru dia tanye aku ,betul ke nak kawen dgn dia??? haha...

7.special date with your hubby?
-1 APRIL 2006,tarikh kali pertama keluar same.
-14 JUNE 2006 ,bertunang
-8 SEPTEMBER 2006 ,Nikah

8.changes that he asked you to do?
-Jangan gelabah sangat.jangan pakai baju pendek ,ketat2...huhu..kalau bab ni aku selalu kene salin baju bila dia tak berkenan tengok aku pakai ape???

9.what is about him that you love so much?
-lorrr...dah jadi suami cekkk...kenelah sayang sangat...
-Tapi dia suke kejut aku bangun tdo malam2 semate teman dia makan..siap dah masak n aku tinggal makan jer,tapi motifnyerr...lepas makan ade agenda lain kott...

10.what is about him that you wish he would like change?
- angin dia yg kadang2 buat aku sekali hilang mood.
- suke lepak dgn kekawan sampai tak ingt balik rumah.Gerammmmmmmm...

11.you will lose your mine and crack your head when he?
- Buat bende yg aku tak suke. hmm..ade lah..

12.you will smile through your eyes for the whole day when he?
- ucap sayang dan terima kasih tanda penghargaan kepada aku.Rasa dihargai olehnyer.

13.complete below sentences 'my love towards my hubby is as big as..'
- entahlah yerr terlalu luas...tapi yang pasti hingga ke akhirnyalah..

14.nak pass tag ni kepada siapa?
- sesape jerr lah yg rase nak buat.aku rase semua dah buat kan...

Ok..finishh..

2 comments:

alyyani said...

mel, macam industan la cara ko bercinta ni. siap anta air kat depan lagi tu. mmg hndustan habis! heheh..

shah-ila-ain said...

alya>kahhhhhhhhhh...weihhh kan aku cakp nie bukan drama nie kisah benarrr...betol....kahhhhhhhh...