09 May 2010

~Celebrate mak aku~

Assalammualaikum...

Bersempene dgn Hari ibu tahun ini...macam biase lahh kami adik beradik suprise kan mak haha...Dah lah aku duduk dgn mak ,makanya aku lah yg kene cover line bawak mak aku p umah akak aku..haha...memang seronok dapat berkumpul adik beradik ni,terasa rapat jerr perhubungan tuhh...Hmm..sebagai seorang ibu aku pun sgt terharu dgn sambutan tu..lagi2 dapat penghargaan dr en.somi yg baik hati bg aku present mlm tuhh...haha...ape?? hmm..baju dan seluar jalan...oh lope lak nak snap..thanks erkk laling...

Ape pun sebagai seorang ibu tentunya harapan kita adalah untuk memiliki anak2 yg kelak dapat menyayangi kita dan melayan kita dgn baik nanti.Semoga kita berjaya mendidik anak2 kita menjadi anak yg soleh&solehah..amin...

Jom tengok gambar...Hmm..mlm tuhh lupe nak bawak kamera,makanya amik by Handpone jerr...frussttt aku...

the makan-makan...kenyangg betulkek yg sedappp!!...

Tahlil dan doa ringkas..mase nie syahdu jerr... lagi2 dgn ucapan ringkas dr abang ipar aku...sabar yerr sayang...

kami yg di rai...lebih sengeh plk aku haha...sebelom potong kek ni ain dah tak sabar2..nmpk dia dok depan sekali...kahhhhhhhhhh..

lomantika De AmOrr..huhu.

6 comments:

nome said...

selamat ari ibu to u too mel! semoga kita2 menjadi ibu yg solehah utk anak2 yer...amin

AYU said...

wah...meriahnya sambut hari ibu..

Mrs. Simplicity said...

BEST NYE MEL, MAK KO DOK DEKAT DGN KO. BOLE CELEBRATE. KAU NI JAUH. HUHUU.. MERIAH SUNGGUH. MCM MAJLIS BESAR2 AN PULAK KAN? SELAMAT HARI IBU UTK KO MEL

shah-ila-ain said...

nome> thanks mie,selamat hari ibu sekali lagi utk ko...hehe

ayu> adik beradik duk sekitar selangor jerr tu yg dpt kumpul ramai2..

shah-ila-ain said...

allya> aahhh..pasal tu lerr mak aku carikkan jodoh sendiri utk aku..dia tak mau aku p jauh dr dia..huhu...itu pun ade yg tak datang tu,tak semua dpt berkumpul same2...

mamashasha said...

meriahnye sambut ramai-ramai macam tu...

mel, ada tag utk diselesaikan sila ambik ye