06 May 2010

~TAg A,,b,C~

Assalammualaikum...

Uhukkk...pagi2 masuk blog tengok kat chatbox aku..aku telah di TAg oleh Pn.Ayu yg sentiasa ayuuu tuu.....hehe.....oleh kerana hari ini aku sgt terfree dan terajin gak lah nak buat,makanya aku buat lahh erkk...

~TAG A.B.C


A- ain humairah Cinta Hati Kami
B- blog ni tercipta setelah kelahirannya
C- cinta hati kami yg abadi
D-dunia akhirat yg kami harapkan
E-entahlah..semua urusan Mu Tuhan
F- fitrah manusia inginkan kesempurnaan
G-gagal dalam hidup bukan alasan
H-hidup perlu diteruskan
I-ingin aku memberi peringatan
J-jangan suka mendabik dada
K-kalau jadi orang berjaya
L-lemah iman kerana harta
M-manusia mudah sangat terlupa
N-nafsu sering dijadikan ketua
O-orang hidup bukannya lama
P-pastikan bekalan iman penuh di dada
Q- que... di akhirat nanti
R-rumah kita kekalnya dimana?
S-syaitan tak pernah leka
T-takutlah pada tipu dayanya
U-ubat ketakutan itu adalah Takwa
V-value diri adalah iman
W-wahai teman ingatlah pesan
X-x-ray lah diri mu itu..sebelum..
Y-Yang Maha Pencipta tunjukkan semua
Z-zaman ini adalah menuju "Akhir Zaman"
Aku buat pun hari Jumaat kan..wajiblah aku ingat memperingati sesame kita...Moga2 diberkati amin...
Ok...aku nak TAg pada....
>>>kaksue,aieza,ryn,nomie,bed<<<

7 comments:

AYU said...

tazkirah jumaat....bagus2. tq mel..

shah-ila-ain said...

hehe...spontan je tuu...

saveme_zero said...

wahh..tag ABC ko. akan aku jwb nti yer..hehehe

shah-ila-ain said...

jawab jgn taj jawab hehe,,,

alyyani said...

weh, aku nye tag ni tersangkut kt draft lg. susah la. tak bape kreatif. huhu..

mamashasha said...

Mel, tq aku dh buat tag ni..kreatif ko susun mel..

shah-ila-ain said...

allya> haha..bukan ko pun minah sastera mcm aku kerr weihh...cabaran tuhh...