12 May 2010

~MOoD CINTA....Apakah????~

Assalammualaikum...

haha...oleh kerana hari ni aku dilanda MOod CINTA..aku nak layan laguu jiwang jerr lahh erkk...korang jgn termuntah2 plak bila masuk BLog aku hr ni...kahhhhhhhhhh....tuan rumah tgh dilanda cinta...tapikan...apa makna cinta dari dalam hati korang??????.............aku kan....aku kan....tak berapa paham lah..CINTA tu sama erti dgn sayang tak?????...weihhh..korang aku tanya ni...jawabkanlah..plisss..!!..(ngengada betul mak budak ni..huhu)

Ni dialog rahsia aku dgn en.somi..kahh...(RAhsia tau!!)
aku: Hmm..abang sayang anje tak??
hubby: ...Tak....
aku: hmm..ok...cinta??
hubby: Tak...
aku: tak pe lahh...(merajuk lahh konon..)
hubby: kasih...(sambil gelak tengok Tv..)
aku: kan sama tuhhh..
hubby: lain...ok..ape makna CINTA,SAyang tuuu...???
aku: ternganga kejap sambil terkebil2 pandang laki aku yg khusyuk tengok tv...Hmm...elok tanye ain...kahhhh.......ain sini kejap,buat i luv u..
ain: pandang aku sambil tepuk dada goyang2 tunjuk tangan pd aku..i luv u...kahhhhhhhhh...laki aku gelak jerr..
aku plak...terkompiuss kejap...dalm hati tertanya2..apa makna CINTA????...


2 comments:

Anonymous said...

ye betui tu .. selalu pempuan suke dgr lelaki ckp " I LOVE U "... tp bile tny pe makna . mule ler dok terpk2..

x semesti nye bile somi x ckp I love u tu dia x syg .. lelaki ni egois key ... diorg ada cara diorg sdiri tuk tunjuk kasih syg tuk kite ( aku ni ala2 baru jgk tau psl benda ni .. dulu selalu ingin pak ajil ckp gitu kat aku )

shah-ila-ain said...

kahhhhhhhhhhh...wah nmpknyerr ko pun zura mcm aku gak erkk..sengal gak kite nie...haha..

weihh zura..dulu jerr ke suke tanye..skang ko penah tanye tak???hikhik...