26 May 2010

~Dah Tua nanti ,Macam mane rupa kite erkk..??~

Assalammualaikum....
lama tak hupdate blog...sebuk berfacebook haha...pg td jalan2 kat blog kekawan,tetiber terhenti plak kat blog kak ai..hehe...teringin plak nak telek muke aku ni mase umur aku 20 tahun akn datg...kalau korang nak tengok muke korang,korang masuk blog kak ai erkk...hikhik...

bila aku tengok gambar ni,teringat plak mak aku...ehh ade iras2 mak aku lorrr....hehe...

3 comments:

A.I said...

dah tua pon cantek lagi kau mel.. ;)

shah-ila-ain said...

kahhhhhhhhhhh..yo lah tuhh...

shi3la said...

sure mak ko chantek..sebab haku tengok ko dah tua pon chantek lagikk..