02 May 2010

~Tak Mau Pikirinnn,,~

Assalammualaikum...
Hmm..tq kepada yg prihatin pasal prob aku tuhh erkk....ape pun hope dah satle coz aku tak mau pikirinnn lagikk...Pasal ape yerr....hmm...ade lerr...tak boleh nak crite kat umum..karang tak pasal2 ade org2 tertentu masuk sini terbace kisah aku...lalalalala.....timbol lak kes baru...
Hm...korang pernah tak alami kes mcm ni...kite dok percaya kan dia,dan anggap dia org yg boleh dipercayai...tup..tup..dlm mase yg same dia tukang menyampaikan cerita kita...pada hal dia tau ape kesan yg akan timbul bila kite menyampaikan cerita pd org2 yg dimaksudkan...sedangkan cerita kita yg cuma satu ayat..dikarang sampai berayat2 disambung plak jd satu buku cerita..yg bila mana sampai pd org yg dimaksudkan lain dah bunyikknyerr...adoiiii...nape ade org yg mcm nie erkk...pada hal kite bermaksud baik dan cuba tak nak buat kecohh...tup2 kite balik yg dituduh buat kecoh dan penyibok....Ya Allah sabarkan lah hati....Tapi aku pegang pada 1 prinsip jerr....bagi pendapat pd org bodoh gitulah jadinya....dan kalau niat kita baik Allah akn tunjuk kebaikan tuhh...siapa yg niat dia busuk...insyaallah adalah balasan utk org tu nanti....kalau aku salah,moga2 Allah berilah aku petunjuk jalan yg betul dan lurus amin....

Hmm..gitulah kan...rambut pun dah mcm2 coler zaman ni...inikan pulak hati manusia..adoiii....sabar jerr lahh...



Skang nie lagi elok fikirkan budak ni.....huhu...my cinta hati..

4 comments:

AYU said...

sabar tu separuh dr iman...sabar ye..........

shah-ila-ain said...

thanks ye ayu....

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

erm.. kenapa tu kak mel?

nome said...

sabar ye mel...apa2pun semoga kebenaran berpihak pada ko yer...biar Allah bukakan pintu hati si dia tu supaya bertobat